Reklamáció és ékszerjavítás
REKLAMÁCIÓ - JÓTÁLLÁS
Reklamációt a webshopon keresztül vásárolt ékszerekre lehet benyújtani, melyek jótállási ideje 24 hónap, a jótállási idő a termék átvételének napjával kezdődik. A reklamáció olyan termékhibákra vonatkozik, amelyek nem mechanikus sérüléssel vagy az előírt gondoskodás elmulasztásával keletkeztek az ékszeren.
Hogyan járunk el reklamáció esetén?
- Amennyiben regisztrált ügyfélként vásárolta az ékszert webáruházunkban, jelentkezzen be fiókjába, és keresse meg a Megrendelések menüpontban azt a megrendelést, amelyben a reklamálni kívánt ékszert vásárolta. Kattintson a Visszaküldés/csere/reklamáció gombra, és töltse ki a reklamációs űrlapot.
Jelentkezzen be
- Amennyiben Ön nem regisztrált ügyfélként vásárolta az ékszert, a reklamációs űrlapot itt töltheti ki:
REKLAMÁCIÓS ŰRLAP
JÓTÁLLÁSON KÍVÜLI JAVÍTÁS
- Jótálláson kívüli javítást vállalunk minden ékszerre, amelyekre már nem vonatkozik a jótállási idő, vagy amennyiben az ügyfél nem tudja felmutatni / nem rendelkezik az ékszer vásárlását igazoló számlával.
- Ez a javítás költségekkel jár. Az ékszer javításának költségét az űrlaphoz feltöltött kép alapján határozzuk meg, amelyen jól látható az ékszer hibája.
- Miután a csatolt képen megvizsgáltuk az ékszer hibáját, e-mailen küldünk Önnek egy árajánlatot a javításra, amelyet Ön elfogadhat vagy vissza is utasíthat.
- Amennyiben Ön elfogadja az ékszer javítására vonatkozó árajánlatot, az e-mailben megtalálja az utalásra vonatkozó adatokat. Az utalást követően e-mailben elküldjük Önnek a további teendőket.
- Amennyiben visszautasítja az árajánlatot, vagy 7 napon belül nem kerül sor az utalásra, a jótálláson kívüli javítási igényét felfüggesztjük és archiváljuk.
- Előfordulhatnak olyan hibák, amelyeket nem áll módunkban javítani, ilyen esetben e-mailben értesítjük Önt erről, és jótálláson kívüli javítási igényét archiváljuk.
- Jótálláson kívüli javítási igényét itt töltheti ki:
JÓTÁLLÁSON KÍVÜLI DÍJKÖTELES JAVÍTÁS
Minden reklamációt és javítási igényt regisztrálunk rendszerünkben. Miután benyújtotta a termék reklamációjára vagy jótálláson kívüli javítására vonatkozó igényét, e-mailben visszaigazolást küldünk Önnek a reklamáció beérkezéséről, valamint 24 órán belül értesítjük Önt, hogy miképp tudja eljuttatni hozzánk a csomagot Packeta kiadási ponton keresztül. Amennyiben nem érkezik meg Önnek a csomag feladására vonatkozó utasításokat tartalmazó e-mail, kérjük, ellenőrizze a spam- és kéretlen levelek postaládáját. Amennyiben ezután sem találja az utasításokat tartalmazó e-mailt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a hello@petratoth.sk címen.
A sérült ékszer kézbesítésétől számítva 30 nap áll rendelkezésünkre a reklamáció és a jótálláson kívüli javítás feldolgozására. E-mailben értesítjük Önt, amikor az ékszert tartalmazó csomag megérkezik raktárunkba.